نایلون و نایلکس در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست مبتدی نیز برای افراد مبتدی ساخته شده و دارای طول و شیب کمتری می‌باشد. در این قسمت به افراد مبتدی آموزش اسکی نیز داده می‌شود. پیست‌های دیگر برای انجام ورزش‌های جذاب و سرگرم کننده زمستانی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. زمان اسکی در این منطقه که بیشترین زمان را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد، از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت است..

اگر با خودتان فکر می‌کنید زیاد اهل اسکی‌کردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سر‌زدن به پیست دیزین فکر نکرده‌اید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیق‌تر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برف‌بازی و اسکی‌کردن می‌توانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.

کایت سواری از تفریحات لاکچری و در عین حال، بسیار به‌یادماندنی مجموعه دیزین است.. در کایت سواری، همراه با یک مربی کاربلد، به ارتفاعات تپه‌های دیزین می‌روید و از پرواز در هوایی پاک لذت می‌برید. اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید  هستید، کایت سواری، آن هم در جایی که کوه‌های بلند و سفید زیر پایتان هستند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.


با توجه به نقطه ذوب بالای پلیمرها، ممکن است. باعث سوختگی جدی برای کاربر شود. با این حال، ضد آب بودن نایلون مزیتی است. که ممکن است. بسیاری از کاستی های آن را برطرف کند. مواد نایلونی به دلیل ماهیت ضد آب خود در برابر اکثر مواد شیمیایی مقاوم هستند.

وزین پلاست یکی از کامل ترین و مجهزترین کارخانه های پلاستیک سازی در ایران می باشد که با داشتن تجهیزات کامل توانایی تولید انواع نایلون و نایلکس را دارد. این مجموعه با در اختیار داشتن چندین کارخانه مجزا قادر به تولید روزانه بیست هزار کیلوگرم فرآورده های پلی اتیلنی است. که باعث شده در زمره یکی از برترین های این صنعت قرار گیرد. کیفیت بالا و مطابق با است.انداردهای بین المللی باعث شده تا تولیدات شرکت وزین پلاست علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی کشور، به بسیاری از کشورهای خارجی در اقصی نقاط دنیا نیز صادر شود.

بین نایلون و نایلکس تفاوتهای ظاهری وجود دارد، بدین صورت که نایلون شفاف، نرم و براق است. اما نایلکس خشک و به صورت مات است.. تفاوتی که در تولید آنها وجود دارد این است. که نایلکس قابلیت تولید در ضخامتهای بسیار کم را دارا است. اما نایلونها را نمیتوان در جنسهای نازک مانند نایلکس تولید کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین