گازهای صنعتی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آبشار دربندسر از جاذبه‌های طبیعی معروف روستای دربندسر است.. این روستا در بخش رودبار قصران قرار گرفته است.. روستای دربندسر در دامنه کوه کلون بستک قرار گرفته است.. طبیعت این کوه و مناطق اطراف آن، بسیار دیدنی است.. آب و هوای این روستا نیز به‌گونه‌ای است. که آبشار در تمام فصول سال جاری است..

اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.

در مجموعه تفریحی دیزین، تله سیژ وجود دارد که در واقع، مسیرهای ارتباطی برای رفتن به بخش‌های مختلف مجموعه هستند. تفاوت تله سیژ با تله‌کابین، در صندلی‌های آن‌ها است.. تله‌کابین، اتاقک‌هایی سرپوشیده هستند؛ اما تله سیژ صندلی‌هایی روباز هستند که کمربند ایمنی دارند.


در کاربردهای آزمایشگاهی از گاز هلیوم به‌منظور ایجاد تعادل در فرایند واسنجی است.فاده می‌شود. نوع خالص‌تر این گاز را می‌توان در فرایند سوانگاری گازی نیز مورداستفاده قرار داد. علاوه بر آن در فرایند رشد بلورهای هم بافته از گاز هلیوم به‌عنوان یکی از گازهای حامل است.فاده می‌شود. این موضوع بیشتر به دلیل بی‌اثر بودن این گاز پرکاربرد است.. گاز هلیوم معمولاً از منابع زمینی به دست می‌آید. اما به دلیل خواص شیمیایی گاز بسیار کمیابی است.. به همین دلیل برای جلوگیری از هدر رفت این گاز در فرایندهای صنعتی و آزمایشگاهی باید آن را با روش‌هایی بازیافت کرد.

اصلی‌ترین کاربرد گازهای آزمایشگاهی آنالیز و اندازه‌گیری است.. انتخاب نوع و میزان خلوص این گازها بستگی به نوع کاربرد آن‌ها دارد. اما معمولاً خلوص بیشتر آن‌ها باعث بهتر شدن نتایج و کیفیت آزمایش خواهد شد. به‌علاوه است.فاده از این گازها دقت دستگاه‌ها را نیز بالاتر می‌برد و کالیبراسیون دستگاه‌ها را راحت‌تر می‌کند. این موضوع به‌خصوص در دستگاه‌هایی که با گازهای خطرناک و سمی سروکار دارند بسیار راحت‌تر است..

هلیوم یکی از گازهای بی‌اثر که می‌توان آن را در صنایع موشکی و فضایی به کار برد. در این صنایع گاز هلیوم به‌عنوان گاز پرکننده بالن‌های کوچک و بزرگ فضایی است.فاده می‌شود. همچنین از این گاز می‌توان برای پر کردن بالن‌های هواشناسی و تفریحی نیز است.فاده کرد. این گاز معمولاً برای جوشکاری قوس است.فاده می‌شود. درواقع در جوشکاری قوس برای حفاظت از نتیجه جوشکاری و ماندگاری آن از گاز هلیوم است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان در فرایند کشیدن فیبرهای نوری برای خنک کردن و محافظت از این فیبرها است.فاده کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین