آب مقطر در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.


جواب این است. که خیر تمامی این مواد واملاح را می توان از طریق انواع میوه ها، سبزیجات و غذاها دریافت کرد. پس در نتیجه است.فاده از آب مقطر به عنوان آب آشامیدنی ضرری برای بدن نداشته و ما را از دریافت مواد و املاح مورد نیاز محروم نمی کند.

یکی از پرکاربرد ترین موارد است.فاده از آب مقطر است.فاده از آن برای داخل رادیاتور اتومبیل می باشد. آب معمولی به دلیل وجود مواد معدنی در آن باعث خوردنگی و زنگ زدگی می شود. آب مقطر عاری از هرگونه مواد معدنی است. و برای تمیز کردن موتورها بسیار مناسب است.. همچنین است.فاده از آن در باتری اتومبیل طول عمر باتری را بالا برده و منجر به خوردگی نمی شود.

الیزابت بارنز، یک متخصص تغذیه غیر رژیمی در کارولینای شمالی می گوید: «آب مقطر با آب لوله کشی متفاوت است.. آب مقطر برای حذف [آلودگی ها] و مواد معدنی مانند سدیم، منیزیم و کلسیم تصفیه می شود. این کار از طریق فرآیندی به نام تقطیر با بخار انجام می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری