لاستیک و پلاستیک در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


گروه لاستیک و پلاستیک را با توجه به حوزه فعالیت شرکت های آن می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ دسته اول شرکت هایی هستند که در حوزه تولید محصولات پلاستیکی و صنایع مرتبط با آن فعالیت می کنند. دسته دوم شرکت هایی هستند که انواع لاستیک و تایر خودرو را تولید می کنند و با توجه به محصولات تولید شده در این شرکت ها، عوامل مختلفی بر روند سودآوری آن ها تاثیرگذار می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

صنایع لاستیک و پلاستیک یک صنعت مادر است. که در تمام صنایع مورد مصرف و نیاز می باشد و تمام صنایع به آن وابسته است. . از خودروها گرفته تا هواپیماها ، کشتی ، پالایشگاه ،صنایع اپتیک ، صنایع راه سازی ، ساختمان ها ، معادن ، پل سازی ، اسکله سازی و&#;

یکی از عواملی که می تواند بر روند سودسازی شرکت های تولید کننده لاستیک اثرگذار باشد، واردات لاستیک است.؛ به این معنا که با کاهش تعرفه های گمرگی و افزایش واردات لاستیک به ایران، میزان فروش کارخانه های تولید کننده لاستیک کاهش می یابد و در طرف مقابل نیز گاهی اوقات وزارت صمت با هدف حمایت از تولید داخل، واردات لاستیک هایی که تولید مشابه داخلی دارند را ممنوع می کند که این موضوع



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری