رنگ صنعتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از


از ویژگی‌های مهم این دسته رنگ‌ها می‌توان به است.حکام بالا، چسبندگی قوی با سطح کار، برگشت ناپذیری رنگ، مقاومت بالا به عوامل خورنده، مقاومت بالا به حلال و قابلیت اعمال با ضخامت‌های بالا اشاره کرد. همچنین در رنگ‌های مخصوص مخازن آب شرب از گونه‌ای از رزین‌های اپوکسی است.فاده می‌شود که فاقد حلال است. و صرفا پس از اختلاط دو جز مایع، یک پوشش سخت ایجاد می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که برای رقیق سازی رنگ نیازی به تینر و حلال‌های سمی در رنگ به صفر برسد و در نتیجه پس از خشک شدن رنگ نیز، مواد سمی از آن متصاعد نمی‌شود.

رنگ‌ صنعتی فقط مخصوص سطح فلزی نیست، بکله برای موارد دیگر مثل سطوح پلاستیکی، چوبی، لاستیکی، سرامیک، بتن، پارچه،شیشه و &#; نیز کاربرد دارد. هنگام انجام عملیات رنگ‌آمیزی بر روی سطوح مختلف، توجه به نوع جنس کالا و به دنبال آن انتخاب پوشش صنعتی مناسب، امری بسیار مهم است..

مزایای روکش صنعتی اپوکسی جمیل: موجب افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش، تخریب و اکثر مواد شیمیایی است.فاده می شود. مطلقاً جذب آب ندارد و از نفوذ آب، روغن و سایر مایعات به جسم بتن جلوگیری می کند.سبک و کم حجم بوده و از ایجاد هرگونه گرد و غبار جلوگیری می نماید.به صورت یکپارچه و در رنگ های متنوع اجرا می گردد.با ضخامت میلیمتر، افزایش مقاومت فشاری بتون را تا kg/cm را در بر دارد.سهولت در شستشو، حداقل سال عمر مفید و سرعت در ترمیم آن، از سایر امتیازات این پوشش می باشد. کفپوش اپوکسی و پلی یورتان دارای خواص منحصر بفرد و قابلیت اعمال در ضخامت های بالا می باشند. این گروه پوشش به دلیل ارائه خواص منحصر بفرد و قابلیت اعمال در ضخامت های بالا، در انواع صنایع سنگین خودرو سازی، قالب سازی، نظامی، بهداشتی دارویی، غذایی، پتروشیمی ها، نیروگاه ها، صنایع چاپ و انبارها و سالن های صنعتی و ورزشی و .. مورد است.فاده قرار می گیرد. از خواص عمده این پوشش، مقاومت مکانیکی، ضربه و سایش بالا، مقاومت های بالا در مقابل عوامل شیمیایی و رطوبت و همچنین زیبا سازی سالن می باشد. پوشش رویه کف اپوکسی رنگ جمیل Top layer epoxy floor covering اين پوشش بدون حلال بوده و به عنوان يك لايه رویه جهت پوشش ، دهي كف بتني سالن هاي كارخانجات صنعتي، دارويي ، صنايع غذايي و سالن هاي مونتاژ لوازم الكتريكي و انبارها و پارکینگهای طبقاتی و بیمارستانها بعد از لایه میانی مورد است.فاده قرار مي گيرد. اين محصول عمدتا بر روي بتون اجرا می گردد و يك سطح يكپارچه، زيبا، بدون گرد و غبار و بهداشتي ايجاد مينمايد .به مقتضاي دوام و مقاومت سايشي بالاي اين پوشش عبور و مرور افراد و وسايل نقليه سبك و سنگين بدون هيچ مشكلي قابل انجام ميباشد . در عمل هر کیلوگرم ضخامت یک میلیمتر را میدهد. این رنگ خود تراز بوده و با کارتک و لیسه و غلطک و تی لاستیکی قابل اعمال می باشد. طریقه مصرف مثل پوشش اپوکسی میانی می باشد . این پوشش بعد از خشک شدن لایه میانی اپوکسی کف اعمال می گردد . لایه رویه نیمه براق تا براق بوده و در فامهای مختلف طبق سفارش مشتری تولید می گردد. معمولا این لایه بعد از یک روز خشک می شود ولی زمان بهره برداری سه روز بعد از آن می باشد .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری