الیاف مصنوعی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.


در این روش منومر و کاتالیزور را به یک ماده واسطه که معمولا آب می‌باشد اضافه می‍کنند و آنها را در اثر بهم زدن همراه با مواد تثبیت کننده مانند نشاسته به صورت معلق نگه می‌دارند. وقتی عمل پلیمریزاسیون انجام می‌گیرد، ذرات پلیمر تشکیل شده به صورت روش پلیمریزاسیون بالک عمل می‌کند و عمل پلیمریزاسیون تکمیل شده و رسوب می‌شود.

- ریسندگی مذاب ابتدا برای نایلون ابداع و برای پلی‌استر، پلی وینیل، پلی‌پروپیلن و سایرین هم است.فاده شد. در این روش، بسپار مذاب به داخل لوله‌های مویین یا رشته ساز پمپ می‌شود. رشته‌های بسپاری که از سوراخ‌های رشته ساز بیرون می‌آیند با عبور در هوای سرد منجمد می‌شوند.

حالت موجی که به طریق شیمیایی یا مکانیکی در الیاف سنتزی ایجاد می‌شود به جعد موسوم است.. در فریندپذیری الیاف منفصل این خاصیت اهمیت بسزایی دارد. در بعضی موارد برای تغییر ظاهر و احساس لمس بهتر نخ‌های رشته‌ای پیوسته، مثلاً در مورد نخ نایلون برای تولید فرش ماشینی و موکت به آن‌ها جعد می‌دهند. پنبه و پشم به‌طور طبیعی مجعدند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان