گازهای صنعتی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.


در آزمایشگاه نیز از گاز آرگون در ترکیب با گازهای دیگر است.فاده می‌شود. ترکیبات به‌دست‌آمده از این فرایند را می‌توان برای نگهداری مواد آزمایشگاهی و کالیبراسیون دستگاه‌ها است.فاده کرد. گاز آرگون گازی بسیار خطرناک است.. بنابراین در صورت است.فاده از آن در محیط‌ها آزمایشگاهی و صنعتی حتماً باید نکات ایمنی را با دقت بالا رعایت کرد. به‌علاوه واکنش‌پذیری این گاز بسیار کم است. و به همین دلیل ساخت ترکیبات مختلف از آن کاری دشوار و زمان‌بر است.. البته این ترکیبات معمولاً پایداری بالایی دارند و به همین دلیل در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

از هیدروژن برای ساخت روغن‌های جامد در صنایع غذایی نیز است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان به‌منظور تسهیل فرایند است.خراج نفت و انجام اصلاحات در نفت خام نیز است.فاده کرد. در کاربردهای آزمایشگاهی از آن به‌عنوان گاز حامل است.فاده می‌شود. گازهای حامل معمولاً در دستگاه‌های آنالایزر کروماتوگرافی به کار می‌روند. در بعضی موارد هیدروژن را به‌عنوان یک گاز خنک‌کننده نیز است.فاده می‌کنند. همچنین می‌توان از آن برای تمیز کردن لباس‌ها، سفید کردن دندان‌ها، ضدعفونی کردن قارچ‌ها و کنترل آفات در باغ‌ها نیز است.فاده کرد.

در کاربردهای آزمایشگاهی از گاز هلیوم به‌منظور ایجاد تعادل در فرایند واسنجی است.فاده می‌شود. نوع خالص‌تر این گاز را می‌توان در فرایند سوانگاری گازی نیز مورداستفاده قرار داد. علاوه بر آن در فرایند رشد بلورهای هم بافته از گاز هلیوم به‌عنوان یکی از گازهای حامل است.فاده می‌شود. این موضوع بیشتر به دلیل بی‌اثر بودن این گاز پرکاربرد است.. گاز هلیوم معمولاً از منابع زمینی به دست می‌آید. اما به دلیل خواص شیمیایی گاز بسیار کمیابی است.. به همین دلیل برای جلوگیری از هدر رفت این گاز در فرایندهای صنعتی و آزمایشگاهی باید آن را با روش‌هایی بازیافت کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان