رنگ صنعتی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.


رنگ الکیدی هوا خشک با انواع رزین های الکیدی و به صورت اصلاح شده با رزین ها و پیگمنت های ضدخوردگی ساخته می شود. به همین دلیل از این رنگ برای محافظت سازه ها در برابر عوامل محیطی نیمه صنعتی، نیمه شرجی و مرطوب و محیط های شهری است.فاده می شود. مهم ترین ویژگی این رنگ ثبات برق، حفظ رنگ و براقیت بالا است..

اما در این میان است.فاده از برخی رنگ های صنعتی از جمله رنگ کوره‌ای معایبی نیز با خود به همراه دارد. از جمله آن می‌توان به هزینه‌های بالای راه اندازی و است.فاده از این رنگها اشاره کرد. تجهیزات مورد نیاز برای رنگ آمیزی با رنگهای کوره‌ای بسیار گران‌قیمت می‌باشند. همچنین بازار هدف بسیار محدود نیز از دیگر معایب آن به شمار می‌رود.

هدف و وظیفه اصلی رنگ دانه ها در درجه‌ی اول ایجاد رنگ است.. این ساختار عموما مواد جامد پودری با ذرات بسیار ریز هستند که در یک عملیات سریع به چسب موجود در رنگ اضافه می‌شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. در زیر طبقه بندی رنگدانه ها را مشاهده می‌کنید:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان