لاستیک و پلاستیک در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.


گروه لاستیک و پلاستیک را با توجه به حوزه فعالیت شرکت های آن می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ دسته اول شرکت هایی هستند که در حوزه تولید محصولات پلاستیکی و صنایع مرتبط با آن فعالیت می کنند. دسته دوم شرکت هایی هستند که انواع لاستیک و تایر خودرو را تولید می کنند و با توجه به محصولات تولید شده در این شرکت ها، عوامل مختلفی بر روند سودآوری آن ها تاثیرگذار می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

یکی از عواملی که می تواند بر روند سودسازی شرکت های تولید کننده لاستیک اثرگذار باشد، واردات لاستیک است.؛ به این معنا که با کاهش تعرفه های گمرگی و افزایش واردات لاستیک به ایران، میزان فروش کارخانه های تولید کننده لاستیک کاهش می یابد و در طرف مقابل نیز گاهی اوقات وزارت صمت با هدف حمایت از تولید داخل، واردات لاستیک هایی که تولید مشابه داخلی دارند را ممنوع می کند که این موضوع

همچنین بررسی گزارشات شش ماهه این گروه حاکی از تعدیل منفی در این شرکت‌ها است. به‌طوری که لاستیک سهند پیش‌بینی سود خود را برای سال منتهی به اسفند کاهش داده است.. همچنین شرکت کویر‌تایر نشان می‌دهد سود هر سهم بر اساس عملکرد واقعی شش ماهه ریال است. که نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی کاهش یافته است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار