نایلون و نایلکس در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


این شرکت تولیدکننده انواع نایلون و نایلکس با بهترین کیفیت می باشد ک خدمات خود را در بخش های تولید و چاپ انواع کیسه های تبلیغاتی و فروشگاهی، تولید انواع کیسه فریزر و کیسه زباله، تولید رول نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت مختلف، تولید و چاپ کیسه های زیست تخریب پذیر ارائه می نماید.

پلی پارس تهران تولید کننده انواع نایلون حبابدار،عریض،استرچ فیلم،شیرینگ و نایلون لمینت با بیش از سال سابقه در صنعت نایلون و ظرفیت تولید ماهانه  تن انواع محصولات پلی اتیلن و فیلم آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد

همانطور که پیشتر گفتیم نایلکس دارای جنس خشک و مات است. البته به همین ترتیب مقاومت بالایی هم دارد از همین رو در اکثر پلاستیک های دسته دار، کیسه های زباله، پلاستیک های میوه و تربار و به طور کلی در هر کیسه ای که ظاهر آن مهم نباشید و باید وزن بالایی را تحمل کند از نایلکس است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار