گازهای صنعتی در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر پارسی‌گوی آذری‌زبان، در سال ۸۵ هجری شمسی در بازارچه میرزا نصراله تبریزی واقع در چای کنار چشم به جهان گشود. در سال ۸هجری قمری که تبریز آبستن حوادث خونین وقایع مشروطیت بود پدرش او را به روستای قیش قورشان و خشکناب منتقل نمود. دورهٔ کودکی است.اد در خاستگاه پدری و در آغوش طبیعت و روستا سپری شد که منظومه حیدربابا مولود آن خاطرات است.. او تحصیلات خود را در مدرسهٔ متحده و فیوضات و متوسطهٔ تبریز و دارالفنون تهران گذراند و وارد دانشکدهٔ طب شد. سرگذشت عشق آتشین و ناکام او که به ترک تحصیل وی از رشتهٔ پزشکی در سال آخر منجر شد، مسیر زندگی او را عوض کرد و تحولات درونی او را به اوج معنوی ویژه‌ای کشانید و به اشعارش شور و حالی دیگر بخشید. وی سرانجام پس از هشتاد و سه سال زندگی شاعرانهٔ پربار در شهریور ماه هجری شمسی درگذشت و بنا به وصیت خود در مقبرة الشعرای تبریز به خاک سپرده شد.


در مقیاس های کوچک محصولات در سیلندرهای گاز به صورت فشرده ذخیرسازی می شوند. زمانی که مشتریان نیازمند حجم بیشتری از این محصولات باشند می بایست این محصولات را درون کارخانه های خود در مخازن کرایوژنیک ذخیر کنند. این مخازن برای گازهای اکسیژن، نیتروژن، آرگون و دی اکسید کربن قابل است.فاده می باشند. محصولات مایع توسط ناوگان محل مختص میعانات گازی به مشتریان تحویل می گردد. صنایع همچون فولاد و صنایع شیمیایی بیشترین میزان مصرف را در این رابطه دارا می باشند. برخی مواقع این صنایع در کنار کارخانه های تولید میعانات گازی ساخته می شوند و میعانات گازی توسط خطوط لوله به این کارخانه ها ارائه می گردد.

جوشکاری آرگون یکی از پرکاربردترین انواع جوشکاری در صنایع مختلف است.. چراکه آرگون گازی بی‌اثر است. و با هوا واکنش نمی‌دهد. درنتیجه از آن برای جوشکاری فلزات است.فاده می‌شود. فلزاتی که جوشکاری آن‌ها با اکسیژن باعث اکسیده شدن فلز و بعضاً از بین رفتن جوشکاری خواهد شد. از این گاز معمولاً برای تصفیه برخی عناصر نظیر زیرکنیوم یا نگهداری از بلورهای عناصر دیگر نظیر ژرمانیوم و سیلیسیم است.فاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای پر کردن لاستیک خودروها، لامپ‌های رشته‌ای و فضای میانی پنجره‌های دوجداره نیز است.فاده کرد.

به منظور تولید این گازها، از واحدهای جداسازی هوا است.فاده می شود که ارتفاع آنها متر یا بیشتر می باشد. در داخل این سیستم های جداسازی فرآیند فیزیکی اتفاق می افتد که هوا را به اجزاء تشکیل دهنده آن جدا می کند. این فرایند، که همچنین به عنوان اصلاح کم دما (low-temperature rectification) نیز شناخته می شود، اساساً به این صورت عمل می کند:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار