بادام در شهریار ( فروش )

almonds-1
almonds-2



هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

شهریار، یکی از به نام ترین و پرآوازه ترین شاعران معاصر ایرانی است. که نام اصلی آن سید محمدحسین بهجت تبریزی می باشد. است.اد شهریار، شعرهای عاشقانه بسیار زیبایی سروده است. که تا به اکنون زبانزد خاص و عام است. و برخی از ترانه سراها از تلفیق شعرهای ایشان است.فاده می کنند. شهرت شعرهای است.اد شهریار تا بدانجا بوده که است. روز شهریور را به نام او «روز شعر و ادب فارسی» نام گذاری کرده اند. به همین منظور گلچین اشعاری زیبا از است.اد شهریار را برایتان گرد آورده ایم.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


میوه های بادام را می توان به صورت سبز (چغاله) و یا خشک برداشت کرد. میوه های بادام رقسم کاغذی (پوست نازک) نیز در مرحله سبز به منظور مصرف مستقیم برداشت می شود ولی این موضوع فقط به برخی کشورهای مدیترانه ای محدود می شود و فقط درصد تولید را شامل می شود). برداشتها میوه های خشک از نیمه دوم مرداد تا اواخر مهر صورت می گیرد. میوه های بادام در باغسانی که آبیاری نمی شوند زودتر از باغاتی که آبیاری می شوند می رسند.

خلال های بادام جهت تزئین و همچنین به عنوان یکی از مواد متشکله کیک فلورنتینس به کار می رود. همچنین خلال بادام ممکن است. به صورت خلال بادام بو داده خریداری شود. بو دادن باعث بهبود طعم و ظاهر آن می شود. خلالهای بو داده ممکن است. برای رویه تورتن&#; و برای کیک لایه لایه خامه ای است.فاده شوند.

خلال بادام در نوعی از دستگاه های برش تهیه می شوند که به طور خاصی طراحی شده اند. پس از اینکه بادام ها از طریق به کار بردن حرارت ملایمی شکل داده شدند، معمولا به ضخامت mm /- برش داده می شوند و سپس از غربال گذرانده می شوند تا تنها خلاله ی کامل بادام برجا بماند.



( فروش ) های دیگر در شهریار