فراوری محصولات پروتئینی در شهریار ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


سرخ کن برای سرخ کردن مرغ و سایر ماکیان مانند اردک و غاز است.فاده می شود. هم چنین برای گوشت های دیگر مانند است.یک گوشت خوک، کباب بره و غیره نیز است.فاده می شود. این دستگاه از تجهیزات ایده آل برای است.فاده در فست فود، رستوران، مشاغل خانگی و غیره است..

تولید سوسیس مرغ با دو دستگاه اصلی ساده انجام می شود. گوشت مرغ % یا مخلوط گوشت را در چرخ گوشت چرخ کرده و در ظرفی بریزید. نمک و دیگر طعم دهنده ها را افزوده و خوب مخلوط کنید. سپس هر روکش (پوشش) سوسیس را با مقدار مشخصی مخلوط گوشت توسط فیلر سوسیس (سوسیس پر کن) پر کنید.

این نشریه ی دارای دسترسی باز، تحت قوانین گواهینامه بین‌المللی Creative Commons Attribution . International License منتشر می‌شود که اجازه اشتراک (تکثیر و بازآرایی محتوا به هر شکل) و انطباق (بازترکیب، تغییر شکل و بازسازی بر اساس محتوا) را می‌دهد.



( فروش ) های دیگر در شهریار