عسل طبیعی در شهریار ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


وقتی بیشتر آب از لانه زنبور تبخیر شد، زنبور با ترشح مایعی از شکم شانه را می‌بندد که در نهایت به موم زنبور تبدیل می‌شود. در اینجا می توانید بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران را بیابید که بسته بندی عسل صادراتی در دست تولید دارد.

شهد، مایعی شیرین است. که با است.فاده از زبان لوله‌ای شکل و دراز از گل‌ها است.خراج می‌شود و در شکم اضافی آن یا محصول، ذخیره می‌شود. در حالی که شهد در محصول می‌چرخد، با آنزیم‌هایی ترکیب می‌شود که pH آن را تغییر می‌دهد و آن را برای نگهداری طولانی‌ مدت مناسب می‌کند که مراکز تولید عسل در ایران این را مد نظر دارند.

شرکت شاهسوند زرین ، یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به دلیل ارائه بهترین کیفیت تولید عسل در ایران، شناخته شده و توانسته است. تنوع محصولات خود را در بسته بندی عسل صادراتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند و در منطقه، به برندی معتبر و محبوب تبدیل گردد. این یکی از مراکز تولید عسل در ایران است. که اعتبار جهانی دارد.



( فروش ) های دیگر در شهریار