گردو در شهریار ( فروش )

walnut-1
walnut-2



شهریار، یکی از به نام ترین و پرآوازه ترین شاعران معاصر ایرانی است. که نام اصلی آن سید محمدحسین بهجت تبریزی می باشد. است.اد شهریار، شعرهای عاشقانه بسیار زیبایی سروده است. که تا به اکنون زبانزد خاص و عام است. و برخی از ترانه سراها از تلفیق شعرهای ایشان است.فاده می کنند. شهرت شعرهای است.اد شهریار تا بدانجا بوده که است. روز شهریور را به نام او «روز شعر و ادب فارسی» نام گذاری کرده اند. به همین منظور گلچین اشعاری زیبا از است.اد شهریار را برایتان گرد آورده ایم.

شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


وی با بیان اینکه در تویسرکان یک واحد در شهرک فرسفج فعال است. و یک واحد دیگر نیز از سازمان صنعت معدن مجوز فعال گرفته که حتی گفته می‌شود کمبود منابع اولیه دارند، گفت: طبق شنیده ها پوست خشک گردوی تویسرکان را سرمایه گذاران ترکیه ای خریداری می کنند و به این جهت واحدهای ایجاد شده در است.ان همدان با کمبود مواد اولیه روبرو هستند و با ۵ درصد ظرفیت خالی کار می کنند.

ذغال یکی از محصولاتی است. که امروزه بسیار مورد است.فاده قرار می‌گیرد. تهیه‌ی ذغال‌ها اگر فقط از چوب‌های طبیعی باشد، در مدت زمان کوتاهی جنگل‌ها از بین می‌رود و اکوسیستم به خطر می‌افتد. از همین رو بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال راهی برای کمتر است.فاده کردن از چوب برای تهیه‌ی زغال هستند.

سرحدی با بیان اینکه یکی از طرح‌های مورد نظر جهاد کشاورزی است.ان همدان در بحث سرمایه گذاری اشتغال و تولید است. و اگر بخش خصوصی وارد شود و طرح را به گونه‌ای ارائه دهد که سودآوری داشته باشد مورد حمایت قرار می گیرد، اظهار داشت: گردو در بین صادرات خشکبار است.ان همدان در رتبه یک یا قرار دارد به طوری که با پایان یافتن فصل برداشت؛ گردو رفته‌رفته هر ماه سهم خود را در صادرات بیشتر می کند.



( فروش ) های دیگر در شهریار