بادام در پردیس ( فروش )

almonds-1
almonds-2



در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


به منظور جدا شدن بهتر میوه ها، باغ های بادام اغلب دو هفته قبل از برداشت آبیاری می شوند و سطح خاک باید تا حد امکان صاف و عاری از علفهای هرز باشد. درخت ها توسط دستگاه لرزاننده تکان داده شده و میوه ها بر روی زمین می ریزند. سپس میوه ها توسط دستگاه هایی که دارای بازوهای مکنده هستند جمع آوری شده و به داخل تریلی ها ریخته می شود. تیمار اتیلن و است.فاده از دستگاه لرزاننده مزایای متعددی دارد. مقدار عملکرد بادام در هر هکتار از یک تا دو تن (بدون پوست سبز) متغیر است. که به عملیات زراعی از جمله آبیاری و نیز به نوع رقم بستگی دارد.

بادام سنگی باید عاری از آفت زنده باشد. آفت عبارت است. از وجود هرگونه موجود زنده در هر یک از مراحل رشد نظیر حشرات، کنه ها، قارچها، باکتری ها و غیره که از بادام تغذیه نموده و یا روی آن نشو و نما کرده و باعث تقلیل کمی و یا کیفی و آلودگی شود. آفت زدگی هم عبارت است. از آثار ناشی از عمل آفات بر روی بادام مانند حفره های محل تغذیه حشرات و کنه ها، وجود تنیده ها و فضولات و پوسته های لاروی، شفیرگی و تخم و یا وجود کپک که با چشم غیر مسلح قابل دیدن باشد.

پس از آن ممکن است. که آجیل ها را به صورت دستی انتخاب نموده و یا از یک دستگاهی اتوماتیک سورتینگ گذراند تا آجیل های سفید نشده شناسایی و جدا گردد. آنگاه آجیل یا بادام از میان یک اجاق خشک کن گذرانده می شود تا رطوبتی که طی فرآیند سفید کردن جذب بادام شده است.، گرفته شود. برای پیشگیری از رشد کپک لازم است. بادام به زیر ۸٪ رطوبت خشکانده شود.



( فروش ) های دیگر در پردیس