شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]
شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستانهای است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن میباشند.
ایجاد کارخانههای بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آنها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بودهاست. نبود برنامهریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژهای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار دادهاست.
برای محافظت از مواد غذایی و اطمینان از اینکه مشتریان میتوانند محصول را شناسایی کنند، از بسته بندی است.فاده می کنیم. بدون این کار نمیتوانید محصولات غذایی خود را از سایر رقبای بازار متمایز کنید. همچنین تضمینی برای فاسد و منقضی بودن مواد غذایی شما وجود ندارد. پس از حذف بسته بندی مواد غذایی، ماندگاری و بهداشت یک محصول به شدت کاهش مییابد.
در موضوع بسته بندی مواد غذایی علاوه بر اینکه کالا برای نگهداری، توزیع و بازاریابی آماده میشود، با مسئلهای به نام بهداشت بسته بندی مواجه هستیم. شاید رعایت بهداشت در تمام حوزههای بسته بندی چه غذایی و چه غیر آن عاملی است. که باید مورد توجه قرار بگیرد، اما در زمینه بسته بندی مواد غذایی اهمیت ویژهای پیدا میکند.
فناوری نانو یک نوآوری جدید در انواع بسته بندی تجاری مواد غذایی است.. در این روش با است.فاده از فناوری نانو، به منظور نازکتر کردن بسته بندی ها و زیست محیطی کردن آنها است.فاده می شود. این نوع بستهبندی، گازهای غذایی را کم کرده و سرعت فاسد شدن مواد را کاهش میدهد.
رنگها و سبک بسته بندی نقش زیادی در تصمیم خرید مصرف کننده دارد. میتوان از این روش برای انتقال پیام و جذب مخاطبان بیشتر و به شکل خاصی است.فاده کرد. به عنوان مثال، شاید شما در حال فروش محصولات ارگانیک خود باشید و یا به طور انحصاری اقلام گیاهی میفروشید، حالا در قسمت برچسب و اطلاعات روی بسته بندی به مصرفکننده نشان میدهید که محصولات شما ارگانیک و گیاهی هستند.
بسته بندی فعال در بخش صنایع غذایی در بازارهای ژاپن و آمریکا بیش از نقاط دیگر جهان پیشرفت کرده است.. بنابراین این کشورها تجربیات بیشتری نیز در کاربرد بسته بندی فعال در محصولات خیلی گران و محصولاتی با حساسیت بیشتر دارند. این قبیل محصولات را می توان با دارو، محصولات پزشکی و ابزار آلات الکتریکی و مقایسه کرد که در هنگام گذاشتن و برداشتن و توزیع ممکن است. آسیب ببینند..