تجهیزات آشپزخانه صنعتی در اسلامشهر ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سفیر سابق دولت آمریکا در سازمان ملل که اخیرا نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال را اعلام کرد، در سخنرانی به مناسبت شروع کارزار انتخاباتی‌اش عملا سلامت عقلی جو بایدن رئیس جمهوری ۸ ساله فعلی آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ساله آمر&#;

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باکیفیت و آکبندمزایای زیادی برای صاحبان رستوران‌ها به همراه دارد. نه تنها خرید این تجهیزات به نوعی  سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می‌شود، بلکه به دلیل بهره از فناوری‌های روز می‌توانید خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید. از همین روی پیشنهاد می‌شود همیشه از تجهیزات آشپزخانه صنعتی جدید را است.فاده کنید. است.فاده از لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی نوو مدرن این مزیت‌ها را در بر دارد:

در این یخساز همچنین یک اواپراتور که وظیفه جذب گرمای محیط و انتقال آن به مایع داخل لوله‌هایش را دارد، وجود دارد. همه این تجهیزات به بهترین نحو و است.انداردترین حالت کنار هم قرار گرفته اند که حاصل طراحی و اجرای مهندسی است.. در زیر به مدلهای موجود دستگاه یخ ساز حبه‌ای NTF ایتالیا و مشخصات آنها اشاره کرده‌ایم.

البته در ایران این نوع یخ ساز چون وارداتی است.، قیمت آن براساس تعرفه واردات محاسبه می‌شود و قیمت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه‌های یخساز دارد. قیمت نهایی یخساز صنعتی وارداتی به برند آن نیز بستگی دارد که تولید کدام شرکت باشد.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر