گردو در اسلامشهر ( فروش )

walnut-1
walnut-2



  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.

محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


پوست گردو یکی از مواد اولیه مورد نیاز در تولید زغال فشرده می باشد. این ماده با توجه به چربی که دارد در تولید زغال فشرده است.فاده می شود و این امر باعث می شود تا دیگر نیازی به است.فاده از چسب نباشد همین موضوع باعث افزایش کیفیت زغال فشرده تولید شده می شود

شهبازی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در باغات گردو سرمازدگی باغات است. که در فصل بهار خسارت بر جای می‌گذارد، گفت: در طرح سرشاخه کاری گردو ارقامی است.فاده می‌شود که دیر برگرده باشند تا خطر سرمای بهاره را پشت سر بگذارند ضمن اینکه با یکنواختی محصول قابلیت مکانیزه و برداشت و فرآوری را داشته باشند.

از دیگر کاربردهای باورنکردنی گوست گردو یا پودر آن می‌توان به است.فاده در صنعت نفت و حفاری اشاره کرد. این ماده می‌تواند در فرآیند حفاری چاه­‌های نفت از گردش سیالات در مسیرهای بسته جلوگیری کرده و از بروز مشکلات مختلف در این حوزه ممانعت نماید. پوست پودر شده گردو همراه با گل و لای به داخل چاه فرستاده می‌شود و منافذ مختلف آن را مسدود می‌کند و این کار باعث افزایش امنیت و نفوذناپذیری چاه خواهد شد. همچنین بعد از اتمام کار به‌راحتی می‌توان والنات شل را از گل و لای جدا کرد.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر