تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بومهن ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


یخچال صنعتی قصابی نیز مدل تک درب و دو درب دارد. یخچال قصابی تک درب بیشتر در قصابی هایی است.فاده می شود که به گوشت تازه نیاز دارند و می خواهند گوشت را روزانه نگهداری کنند. این مدل هیچ طبقه ای ندارد و دارای قلاب گوشت جهت آویز است.. یخچال قصابی دو درب نیز دقیقا مانند تک درب است. ولی ظرفیت آن دو برابر می باشد.

شرکت تجهیز گستر با تجربه بالا و است.فاده از تکنولوژی اقدام به ساخت و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می نماید. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت فریزر صنعتی و ثبت سفارش خود با مشاوران و کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. زیرا به دلیل تغییر قیمت متریال و مواد اولیه، ما نمی توانیم قیمت فریزر صنعتی را به صورت ثابت و دقیق در این مقاله اعلام کنیم.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرشیا است.یل با تنوع بالا، کیفیت مثال زدنی و توان رقابت با محصولات خارجی، نیازهای هر آشپزخانه صنعتی در بخش های آماده سازی، پخت و سرو غذا، تجهیزات کافی شاپ، فست فود، برودتی و شستشو را در سراسر ایران تامین می کند.



( فروش ) های دیگر در بومهن