گردو در بومهن ( فروش )

walnut-1
walnut-2



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


وی با بیان اینکه متوسط سطح زیرکشت را نیز به وسیله اجرای این طرح افزایش می‌دهیم، گفت: در سال گذشته اجرای این طرح در است.ان همدان به صورت گسترده آغاز شده به طوری که در سال حدود ۸ هزار پیوند، در سال حدود هزار پیوند و در سال جاری بیش از هزار پیوند در طرح سرشاخه کاری گردو به اجرا در آمده است..

کارشناس مسئول توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی است.ان همدان گفت: یکی از مقوله هایی که در بحث صادرات عنوان می‌شود رقابت محصول در کشورهای دیگر است. به طوری که هر چه محصول از لحاظ کیفیت و کمیت رقابتی تر باشد صادرات بهتر خواهد بود.

حجت الله شهبازی با بیان اینکه در ایران گردو سومین محصول خشکباری به لحاظ سطح زیر کشت و تولید است. و بعد از پسته و بادام رتبه سوم را به خود اختصاص داده، گفت: گردو در است.ان همدان دومین محصول باغی بعد از انگور است. اما به لحاظ سطح و تولید چهارمین محصول بعد از انگور، سیب و هلو به شمار می‌رود.



( فروش ) های دیگر در بومهن