فراوری محصولات پروتئینی در بومهن ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


سرخ کن برای سرخ کردن مرغ و سایر ماکیان مانند اردک و غاز است.فاده می شود. هم چنین برای گوشت های دیگر مانند است.یک گوشت خوک، کباب بره و غیره نیز است.فاده می شود. این دستگاه از تجهیزات ایده آل برای است.فاده در فست فود، رستوران، مشاغل خانگی و غیره است..

در رابطه با اثرات احتمالی، در مورد هرگونه تغییر در فرمولاسیون محصولات، می بایست احتیاط های لازم را در نظر گرفت. گوشت پخته شده ساده و بدون مواد نگهدارنده اضافی، ممکن است. در معرض خطر رشد کلستریدیوم بوتولینیوم، که از دسته باکتری های بی هوازی می باشد، گردد که می تواند توسط روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) و نگهداری در جای سرد آنرا کنترل کرد.

برخی از فرآورده های گوشتی پخته نشده، مانند برگرهای گوشت گاو، حاوی دی اکسید گوگرد می باشند که اغلب به صورت متابولیسفیت سدیم اضافه می شوند. این افزودنی، (معمولا جهت محصولاتی که حداقل % غلات در محتوای خود می باشند، مورد است.فاده قرار گرفته می شود) به عنوان نگهدارنده ای موثر در برابر طیف وسیعی از مکانیسم های فساد پذیر، مورد است.فاده قرار گرفته می شود.



( فروش ) های دیگر در بومهن