تجهیزات آشپزخانه صنعتی در جنوب تهران ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 


متاسفانه فروشندگان فریزر صنعتی ابتدا مشخصاتی در مورد فریزر درجه یک را به خریدارن ارائه می دهند ولی به دلیل عدم تخصص و آگاهی مشتری، خدمات متفاوتی به او ارائه می دهند. بنابراین حتما سعی کنید قبل از اقدام به خرید تحقیقات خود را در این زمینه تکمیل کنید و با آگاهی و دانش کامل اقدام به خرید فریزر صنعتی نمایید.

با توجه به دامنه وسیع این تجهیزات نمی توان شرکتی را پیدا نمود که اقدام به تولید تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز جهت راه اندازی رستوران نماید و به همین دلیل ما در گروه صنعتی تجهیزگستر بر آن شدیم با تشکیل هلدینگ تخصصی در زمینه تامین به مفهوم واردات و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، هموطنان عزیز را در این زمینه یاری نماییم.

یخساز صنعتی دارای انواع مختلفی است. و برای کاربردهای گوناگونی طراحی و تولید می‌شود. هر مدل از این دستگاه نوع خاصی از یخ تولید نموده و یخهای تولیدی آنها کاربرد متنوعی دارند. از انواع دستگاه یخ ساز صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران