گردو در جنوب تهران ( فروش )

walnut-1
walnut-2



این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!


همان‌طور که گفته شد تمامی اجزای درخت گردو می‌توانند به صورت خام یا فرآوری شده کاربردهای متعددی داشته باشند و برای اهداف مختلفی مورد است.فاده قرار بگیرند. اگرچه پوست گردو در سال‌های گذشته به‌عنوان ضایعات شناخته می‌شد اما دلیل داشتن ترکیبات و مواد مختلفی همچون انواع ویتامین‌ها، آلکالوئیدها، فنل ها، آمینواسیدها، اسیدهای فنل کربوکسیلیک، کومارین، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و ... امروزه است.فاده‌های متعددی دارد.

شهبازی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در باغات گردو سرمازدگی باغات است. که در فصل بهار خسارت بر جای می‌گذارد، گفت: در طرح سرشاخه کاری گردو ارقامی است.فاده می‌شود که دیر برگرده باشند تا خطر سرمای بهاره را پشت سر بگذارند ضمن اینکه با یکنواختی محصول قابلیت مکانیزه و برداشت و فرآوری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تویسرکان یک واحد در شهرک فرسفج فعال است. و یک واحد دیگر نیز از سازمان صنعت معدن مجوز فعال گرفته که حتی گفته می‌شود کمبود منابع اولیه دارند، گفت: طبق شنیده ها پوست خشک گردوی تویسرکان را سرمایه گذاران ترکیه ای خریداری می کنند و به این جهت واحدهای ایجاد شده در است.ان همدان با کمبود مواد اولیه روبرو هستند و با ۵ درصد ظرفیت خالی کار می کنند.



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران