تجهیزات آشپزخانه صنعتی در دیزین ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

پیست اسکی دیزین، برای اهالی تفریحات زمستانی نامی آشنا است.. دیزین در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله کیلومتری شمال کرج و کیلومتری ولایت رود قرار دارد؛ البته بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در است.ان تهران است.. این مجموعه فرصتی مناسب برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و است.فاده از هوای پاک کوهستان را فراهم می‌کند و با امکانات رفاهی و تفریحی عالی ورزشکاران و گردشگران بسیاری را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.

تله سیژها که در واقع صندلی‌های ایمنی هستند که از ایستگاه‌های رفت و برگشت مدیریت می‌شوند تنها فرقشان با تله کابین از نظر تعداد و نداشتن کابین است.. انواع تله سیژهای پیست اسکی دیزین، «تله سیژ قله» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸ متر و «تله سیژ چمن» با طول متر و ارتفاع ۵ متر است..


گازهای حاصل از احتراق، بو و دود از طریق کانال ها و سانتریفیوژ از محفظه هود خارج می شوند؛ اما بخار و ذرات چربی قبل از تخلیه، باید از هوای متراکم شده در محفظه هود جدا شود. فیلتر، کار تفکیک بخار و ذرات چربی و در واقع خشک کردن هوای خارج شده به سمت سانتریفیوژ را بر عهده دارد.

یخچال ایستاده دو درب لیتر ظرفیت دارد و دارای کیلوگرم می باشد. از این مدل در مکان هایی که نیاز به نگهداری مواد غذایی در حجم بالا دارند، است.فاده می شود. یخچال ایستاده دو درب مصرف برق بالایی نیز دارد و دارای سانتی متر طول، سانتی متر عرض و سانتی متر ارتفاع می باشد.

از این دستگاه در سردخانه‌ها و دیگر مکانهای صنعتی مانند صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع دارویی، صنایع جابجایی مواد فاسد شدنی، صنایع بسته بندی، صنایع فرآورده‌های گوشتی، صنایع تولید نان و شیرینی، صنایع وابسته به صید و ماهیگیری، بازارهای فروش ماهی و صنایع بتن سازی است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر در دیزین