فراوری محصولات پروتئینی در دیزین ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر با خودتان فکر می‌کنید زیاد اهل اسکی‌کردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سر‌زدن به پیست دیزین فکر نکرده‌اید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیق‌تر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برف‌بازی و اسکی‌کردن می‌توانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.

تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

تله کابین‌های شاله، قله، دره و چمن شما را به بالای قله می‌برند. تله‌کابین دره‌ نسبت به تله‌کابین‌های دیگر، مسیر بیشتری را رفته و به ارتفاع متری می‌رسد. تله کابین چمن هم از رستوران شورع شده و تا ارتفاع متری بالا می‌رود. اگر جرات بیشتری دارید می‌توانید از تله‌سیژ برای رفتن به بالای قله است.فاده کنید. تله‌سیژ‌های قله و چمن در منطقه دیزین قرار دارند. تله‌سیژ نوعی بالابر است. که کابین نداشته و برای بالارفتن باید روی نیمکت نشست.


در رابطه با اثرات احتمالی، در مورد هرگونه تغییر در فرمولاسیون محصولات، می بایست احتیاط های لازم را در نظر گرفت. گوشت پخته شده ساده و بدون مواد نگهدارنده اضافی، ممکن است. در معرض خطر رشد کلستریدیوم بوتولینیوم، که از دسته باکتری های بی هوازی می باشد، گردد که می تواند توسط روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) و نگهداری در جای سرد آنرا کنترل کرد.

گوشت مرغ حیاتی ترین بخش مصرفی مرغ در بازار است.. می توان آن را به انواع فرآورده های گوشتی سنتی مانند سوسیس مرغ و غیره یا فرآورده های گوشتی جدید تبدیل کرد. هم چنین می توان آن را برای پختن غذاهای مختلف گوشتی خوشمزه است.فاده کرد. در سال‌های اخیر، صنعت فرآوری گوشت مرغ انواع جدیدی از محصولات را توسعه داده است. که به طور قابل توجهی به افزایش تقاضای جهانی برای گوشت طیور کمک کرده است.. در ادامه چندین نوع رایج از گوشت مرغ فرآوری شده وجود دارد که مورد علاقه مردم در رژیم غذایی روزانه است..

تولید سوسیس مرغ با دو دستگاه اصلی ساده انجام می شود. گوشت مرغ % یا مخلوط گوشت را در چرخ گوشت چرخ کرده و در ظرفی بریزید. نمک و دیگر طعم دهنده ها را افزوده و خوب مخلوط کنید. سپس هر روکش (پوشش) سوسیس را با مقدار مشخصی مخلوط گوشت توسط فیلر سوسیس (سوسیس پر کن) پر کنید.



( فروش ) های دیگر در دیزین