خشکبار ارگانیک در دیزین ( فروش )

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

پیست بین‌المللی اسکی دیزین، همچنان یکی از معروف‌ترین پیست اسکی ایران است. اما تنها پیست اسکی موجود در ایران نیست. ارتفاعات البرز به لحاظ زمین‌شناسی درواقع ادامه چین‌خوردگی‌های رشته کوه آلپ در اروپا است.؛ پس به‌نوعی ایستگاه‌های اسکی در این ارتفاعات می‌تواند نوعی تجربه اسکی کردن در ارتفاعات آلپ را برای شما تداعی کند. همین موضوع هم باعث شده که بهترین پیست‌های اسکی ایران مثل «دیزین»، «توچال»، «شمشک»، «دربندسر» و «آبعلی» در ارتفاعات البرز قرار داشته باشند؛ که البته در این سری از مقالات

در تمام مدت فعالیت پیست اسکی یعنی از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت می‌توان برای است.فاده از پیست اسکی به دیزین رفت. اما همان طور که گفته شد پیست چمن نیز در فصل تابستان برای علاقه‌مندان دایر است.. کلاس‌های آموزش اسکی و هوای بسیار خنک و معتدل در فصل تابستان نیز دیزین را به دهکده چهار فصل توریستی تبدیل کرده است..


زی ارگانیک، محصولات برندهای معتبر داخلی و خارجی را در یک جا جمع کرده است. تا شما مشتریان گرامی قادر به مقایسه، انتخاب و خرید آسان باشید. با زی ارگانیک شما می‌توانید تمامی خریدهای ارگانیک خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید. به بیان دیگر خرید آسان ترین راه رسیدن به محصولات ارگانیک، ما خواهیم بود.

محدوده‌ی خشکبار ارگانیک بسیار گسترده تر از مغزها هستند. میوه‌های خشک نیز از جمله خشکبار محسوب می‌شوند. اما چرا میوه‌ها را خشک می‌کنیم؟ طبیعتا در گذشته به دلیل اینکه کشاورزی به شکل امروز نبوده و در هر فصل انواع محدودی از میوه‌ها در دسترس بودند. انسان برای دسترسی دائم به این منابع ارزشمند غذایی با تبدیل آن‌ها به فرآورده‌های مختلف در تمام فصول سال از خشکبار ارگانیک است.فاده می‌کرده. امروزه با وجود اینکه در تمام فصول به انواع میوه دسترسی داریم میوه‌ها را خشک می‌کنیم چون:

قاووت در واقع یک خشکبار ارگانیک ترکیبی است.. دستور خاصی برای تهیه قاووت ارگانیک وجود ندارد؛ مغز، میوه، ادویه و به طور کلی تعدادی از خشکبار ارگانیک را به صورت پودر درآورده و گاهی با عسل یا خرما مصرف می‌کنند. در گذشته هر منطقه با توجه به اقلیم، تغذیه، بیماری‌های رایج منطقه و سبک زندگی قاووت مختص خود را تولید می‌کرده است.. اغلب قاووت‌ها انرژی زا هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. قاووت یک غذای کامل است. که برای افزایش توان افراد طی انجام کارهای روزانه مانند کشاورزی و کوهنوردی ابداع شد. قاووت از خشکبار ارگانیک بسیار مفید است. که می‌تواند شخصی سازی شود. برای مثال اگر فرد طبع سردی دارد و در زمستان بسیار مریض می‌شود یک قاووت با ترکیبی از زنجبیل، دارچین، کنجد و مغز پسته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.



( فروش ) های دیگر در دیزین