تجهیزات آشپزخانه صنعتی در رودهن ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.


رستوران داری در ایران از پتانسیل‌های خود است.فاده نکرده است. و بسیاری از خیابان‌ها و شهرهای کشور رستوران، فست فود و یا کافه متناسب با خود را ندارد. به همین دلیل این صنعت در ایران ظرفیت رشد زیادی دارد. به همین قیاس صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و راه اندازی رستوران می‌تواند بیش از این رشد کند. شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات فنی و تخصصی مخصوصاً در بخش کافی شاپ جزو حوزه‌های مغفول است.. با توجه به نرخ دلار این حوزه‌ها مزیت رقابتی برای شرکت‌های تولیدکننده کشور ایجاد خواهد کرد.

فیلترهای توری دارای صفحه مشبک توری هستند و از ورود ذرات معلق و گرد و غبار الی میلی متری به بالا به داخل هود و دستگاه تهویه جلوگیری می کند. ساختار این نوع فیلتر به شکلی است. که ورقه های توری فلزی به صورت چین خورده و تخت بر روی هم قرار گرفته اند. توری های چین خورده به کار رفته در فیلتر از نوع گالوانیزه و یا آلومینیومی هستند که با توجه به نیاز و سفارش مشتری انتخاب می شوند.

در این یخساز همچنین یک اواپراتور که وظیفه جذب گرمای محیط و انتقال آن به مایع داخل لوله‌هایش را دارد، وجود دارد. همه این تجهیزات به بهترین نحو و است.انداردترین حالت کنار هم قرار گرفته اند که حاصل طراحی و اجرای مهندسی است.. در زیر به مدلهای موجود دستگاه یخ ساز حبه‌ای NTF ایتالیا و مشخصات آنها اشاره کرده‌ایم.



( فروش ) های دیگر در رودهن