عسل طبیعی در رودهن ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.


مزرعه سبز اورازان نیز به عنوان شرکتی دانش بنیان و با سال تجربه، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران اکنون دارای محبوبیت و اعتبار بالایی در داخل کشور و سطح منطقه است.. این شرکت که در مراکز تولید عسل در ایران و منطقه شناخته می شود، می تواند قیمت محصولات با کیفیت خود را در شرایطی رقابتی ارائه کند.

    در گوشه و كنار اين جهان افرادي به كار زنبورداري مشغولند و در نحوه كار و عملكرد داراي اختلافاتي با يكديگر مي باشند. براي مثال بيشترين عملكرد توليد عسل در جهان مربوط به آمريكا و است.راليا است. كه حدود تا كيلو در نوسان است. و كمترين عملكرد مربوط به آفريقا با عملكردي ي حدود تا كيلو است.. توليد عسل در جهان نزديك به

      ايران به لحاظ وجود اقليم هاي مختلف و دارا بودن نود ميليون هكتار مرتع, بيست ميليون هكتار جنگل و هفده ميليون هكتار باغات مشجر واحد, توانايي كافي جهت رشد و توسعه اين رشته دامداري را داراست و فعاليت زنبورداري در طول سال امكان پذير مي باشد



( فروش ) های دیگر در رودهن