خشکبار ارگانیک در رودهن ( فروش )

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



نزدیکی به جاده‌های اصلی تهران – شمال (هراز و فیروزکوه) نیز از عوامل مؤثر در رشد چشمگیر این شهر بود و طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۵۵، جمعیت رودهن و حومه تنها چهار هزار نفرگزارش شد و پس از تقریباً یک دهه، تا زمان تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعیت شهر به بیش از سیزده هزار نفر رسید. با توجه به تأسیس این مرکز آموزش عالی و گسترش سریع آن، بافت جمعیتی این شهر نیز به سرعت تغییر یافت. حضور چند هزار دانشجو که به صورت جمعیت شناور در طول روز به این شهر وارد و از آن خارج می‌شدند، اقامت حداقل دو تا سه هزار از این دانشجویان در این شهر در خوابگاه‌ها و خانه‌های است.یجاری، موج مهاجرت از اطراف و حتی شهرهای دیگر به ویژه شهرستان‌های است.ان مازندران، خراسان و است.انهای دیگر سبب شد که در سرشماری ۵ جمعیت این شهر به بیش از دو برابر افزایش یابد.

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.


محدوده‌ی خشکبار ارگانیک بسیار گسترده تر از مغزها هستند. میوه‌های خشک نیز از جمله خشکبار محسوب می‌شوند. اما چرا میوه‌ها را خشک می‌کنیم؟ طبیعتا در گذشته به دلیل اینکه کشاورزی به شکل امروز نبوده و در هر فصل انواع محدودی از میوه‌ها در دسترس بودند. انسان برای دسترسی دائم به این منابع ارزشمند غذایی با تبدیل آن‌ها به فرآورده‌های مختلف در تمام فصول سال از خشکبار ارگانیک است.فاده می‌کرده. امروزه با وجود اینکه در تمام فصول به انواع میوه دسترسی داریم میوه‌ها را خشک می‌کنیم چون:

بدن کودکان نسبت به افراد بزرگسال در جذب و تجزیه مواد ضعیف‌تر عمل می‌کند. کودکان به دلیل اینکه در بازه‌ی زمانی رشد قرار دارند به شدت نیازمند خشکبار ارگانیک و سالم هستند. انرژی بدن کودکان باید در خدمت رشد و نمو بخش‌های مختلف بدن باشد. با مصرف خشکبار و به طور کلی مواد مصنوعی انرژی و توجه بدن به سمت رفع آسیب‌های ناشی از تغذیه ناسالم خواهد رفت در مقابل مصرف خشکبار ارگانیک بخش زیادی از نیاز غذایی کودک شما را تامین خواهدکرد. البته خشکبار و به خصوص مغزها به دلیل محتوای بالای روغن و انرژی‌شان باید با احتیاط مصرف شوند و است.فاده بیش از حد آن‌ها می‌تواند مشکلات پوستی و گوارشی به وجود آورد.

شرکت بازرگانی آویژه سبز فردا (سهامی خاص به شماره ثبت ) سالیان متمادیست فعالیت تجاری خود را در حوزه های محصولات غذایی علل خصوص، تولید بخش اعظمی از محصولات غذایی و باغی ارگانیک(طبیعی) با حمایت تعداد قابل توجهی ازکشاورزان و باغداران و همچنین پخش مواد غذایی سالم از کارخانجات معتبر کشور در بازار داخل و خارج از کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه آغاز کرده که با عنایت خداوند متعال توانسته ایم بازار رقابتی قابل توجهی را به خود اختصاص دهیم. سیاست کلی شرکت، عرضه محصولات غذایی مستقیم از تولید به دست مصرف کننده نهایی بوده و از این سو بسیاری همکاران، علاقمند مشارکت با بازرگانی آویژه می باشند؛ لذا مفتخریم با عنایت به رویکرد مدبرانه مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید کالای ایرانی و ایجاد کارآفرینی، گامی کوچک در حوزه خودکفایی و ایجاد اشتغال برداشته و از این جهت، دست تمامی تولیدکنندگان و کشاورزان گرانقدر را برای تعامل و همکاری به گرمی فشرده و با آغوش باز پذیرایشان هستیم.



( فروش ) های دیگر در رودهن