تجهیزات آشپزخانه صنعتی در لواسان ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.


برای خرید تجهیزات آشپزخانه رستوران و فست فود کافی است. لیست خود را تهیه کنید. از طریق فرم صفحه اول لیست خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما در وقت کاری پیش فاکتور مورد نیاز را برای شما ارسال خواهند کرد. البته راه بهتر برای خریدار تجهیزات آشپزخانه صنعتی خواه رستوران یا فست فود این است. که در مسیر

با وجود برنامه و است.راتژی رستوران داری درست این سه عنصر می‌توانند موفقیت رستوران شما را تضمین کنند. است.فاده از تجهیزات آشپزخانه باکیفیت نه تنها به بهره‌وری بیشتر آشپزخانه صنعتی کمک می‌کند بلکه موجب صرفه جویی در هزینه‌های نیروی انسانی خواهد شد.

هر یک از تجهیزات لاندری بسته به نوع و مدل خود، قیمت متفاوتی دارند و در انواع و قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشند. کارشناسان ما در زمینه انتخاب دستگاه مورد نظرتان، ثبت سفارش و اطلاع از قیمت نهایی آن به شما کمک می کنند. تجهیز گستر خاورمیانه به عنوان یکی از بزرگ ترین و قوی ترین تولید کنندگان تجهیزات مزبور آمادگی خود را برای شرکت در مناقصه های شما اعلام نموده و خدمات مشاوره رایگان را به همکاران شما ارائه می دهد.



( فروش ) های دیگر در لواسان