گردو در لواسان ( فروش )

walnut-1
walnut-2



لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.

اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.


برای تهیه و تولید زغال فشرده از پوست گردو به شکل آسیاب شده است.فاده می شود. این محصول تنها درصد کل مواد تشکیل دهنده زعال فشرده را شامل می شود ولی بعضی از تولیدکنندگان زغال تنها ۵ درصد از آن در مواد اولیه است.فاده می کنند. برای بدست آوردن مواد اولیه زغال فشرده که یکی از آنها پوست گردو می باشد باید از باغدارانی که باغ گردو دارند تهیه نمود ویا افرادی که گردو را بصورت مغز در می آورند و برای فروش بصورت خشکبار بسته بندی می کنند یا بصورت فله به فروش می رسانند.

شهبازی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در باغات گردو سرمازدگی باغات است. که در فصل بهار خسارت بر جای می‌گذارد، گفت: در طرح سرشاخه کاری گردو ارقامی است.فاده می‌شود که دیر برگرده باشند تا خطر سرمای بهاره را پشت سر بگذارند ضمن اینکه با یکنواختی محصول قابلیت مکانیزه و برداشت و فرآوری را داشته باشند.

همان‌طور که گفته شد تمامی اجزای درخت گردو می‌توانند به صورت خام یا فرآوری شده کاربردهای متعددی داشته باشند و برای اهداف مختلفی مورد است.فاده قرار بگیرند. اگرچه پوست گردو در سال‌های گذشته به‌عنوان ضایعات شناخته می‌شد اما دلیل داشتن ترکیبات و مواد مختلفی همچون انواع ویتامین‌ها، آلکالوئیدها، فنل ها، آمینواسیدها، اسیدهای فنل کربوکسیلیک، کومارین، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و ... امروزه است.فاده‌های متعددی دارد.



( فروش ) های دیگر در لواسان