ظروف فلزی در دماوند ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

کوه لار در همسایگی خاوری این دشت، بخشی از ارتفاعات البرز مرکزی است.. رشته شمالی پس از تشکیل گردنه کهو (سفیدآب) در شمال قریه گرمابدر از توابع رودبار قصران به دو رشته شمال غربی و جنوب شرقی منشعب می‌شود که بخش شمال غربی آن با تشکیل قلل تخت خرس و سه سنگ، در جهت غرب امتداد می‌یابد و قله عظیم دماوند را پدیدمی‌آورد. بخش جنوب شرقی آن نیز پس از امتداد در دشت لار، قلل معروف هفت‌سران را به وجود می‌آورد. بخش جنوبی این کوه‌ها که همان خط الرأس اصلی است.، در جنوب دشت لار امتداد دارد و پس از تشکیل قلل مهرچال، آتشکده، ریزان، سیاه چال و ماز در جهت شمال شرقی به کوه‌های خنسک و شادکوه متصل می‌شود.


در حال حاضر صادرات ظروف مسی به کشورهای همسایه  به صورت عمده و در حجم های بالا انجام می‌گیرد. با توجه به  مزیت معادن وصنایع معدنی  به کشور،  زمینه تولید ظروف مسی  می تواند  فعال تر شود. در حال حاضر تعدادی از شهرهای تولیدکننده ظروف مسی را با کیفیت بالا تولید می نمایند که سبب اشاعه مجدد است.فاده از ظروف مسی نسبت به گذشته شده است. در تولید ظروف مسی مقدار خلوص مس ، ضخامت ظروف مسی و شکل ساخت این ظروف مسی به شکل واضحی نشانه کیفیت و مزیت صادراتی آنها می باشد.

تحقیقات بازار و برآورد سرمايه ثابت و در گردش و محاسبات  هزينه‌هاي ثابت و متغير طرح، پيش‌بيني و قيمت تمام‌شده و همچنين سود ساليانه طرح  وبررسی  شاخص‌هاي مالي و اقتصادي طرح با  است.فاده  از نرم‌افزار comfar III Expert وضعيت قابل قبولي  را بلحاظ مالي نشان می دهد و بدلیل  وجود تقاضای مازاد ومزیت های صادراتی  در طول چند سال اول  زمينه مساعدي  براي احداث  اين  واحد  فراهم است.. حهت  اخذ مجوز های تولید این محصول  وتامین زیر ساخت براساس پلان های مهندسی  تولید است.اندارد و صادرات محور  می توانید در تمامی مراحل انجام کار  از زمان بررسی  ایده تا پیاده سازی و زمان بهره برداری از مشاوران و کارشناسان خیره وباتجربه کاردوک کمک بگیرید..

ﻇﺮوف فلزی (حلبی) ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ در ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻣﺨﺘﻠﻒ از ﺟﻤﻠﻪ روﻏﻦ ﻧﺒﺎﺗﯽ، رﻧﮓ، ﺧﯿﺎر ﺷﻮر، ﭘﻨﯿﺮ و ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﻋﺮﺿﻪ آن در درون ظرف فلزی ﮐﻪ از ﻧﻈﺮ اداره اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻣﺠﺎز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، اﺳﺘﻔﺎده ﺷﻮد. اﻟﺒﺘﻪ ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﻫﺮ ﮐﺪام از اﯾﻦ ظروف ﺑﺎ ورق ﻫﺎی ﺑﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ و آﻟﯿﺎژ ﻣﺨﺼﻮص ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽ ﮔﺮدد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند