قالب سازی در بهارستان ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


امروزه صنعت قالب سازی به بخش مهمی در صنعت کشور تبدیل شده است.. تقریباً تمامی بخش های صنعتی از قالب ها و فرآیند قالب سازی است.فاده می کنند. است.فاده از لوازم قالب سازی برای تولید قالب های دقیق و کارآمد باعث می‌شود که فرایند تولید قالب ها با دقت بیشتری انجام شود و قالب های آماده شده کارایی بالاتری خواهند داشت.

قالب پرس، یکی از انواع قالب‌های بسته مورد است.فاده در فرآیند شکل‌دهی به فلزات است.. این قالب‌ها از دو بخش بالایی و پایینی تشکیل می‌شوند. در فرآیند شکل‌دهی به وسیله قالب‌های پرس، قطعه بین دو قالب بالایی و پایینی قرار می‌گیرد. اعمال تدریجی فشار به قطعه، آن را به شکل دلخواه در می‌آورد. قالب پرس در شکل‌دهی فلزات و تولید قطعات در مقیاس بزرگ کاربرد دارد.

برای قالب سازی باید از مواد اولیه بسیار مرغوب است.فاده شود زیرا در حین ساخت قطعات و تولید آن‌ها نباید قالب‌ها دچار مشکل شوند و اگر به هر دلیلی ترک‌خورده و یا بشکنند موجب می‌شود که از نظر مالی خسارت‌های زیادی برای تولیدکننده به وجود آورد که اصلاً به‌صرفه نیست و انگاری به ضرر تولیدکننده می‌باشد. در این مواقع هم تولید به زمان دیگر موکول می‌شود و هم مواد بسیاری از بین می‌رود که باید دوباره موادی را جایگزین آن‌ها کنند. برخی از موادی که برای تولید قطعات است.فاده می‌شوند بسیار گران‌قیمت بوده و به همین دلیل باید حتماً از قالب‌هایی است.فاده کنند که کیفیت بسیار بالایی داشته و با اطمینان کامل، مواد اولیه را درون قالب‌ها قرار دهند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان