پروفیل های فلزی در بهارستان ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


احتمالا تا به حال یک نقشه ساختمانی مهندسی را از نزدیک دیده‌اید. علامت Z در این نقشه‌ها، بیانگر پروفیل زد است.. پروفیل زد علاوه بر ساختمان‌سازی در صنایع دیگری مانند کشتی‌سازی نیز مورد است.فاده قرار می‌گیرد. از این پروفیل معمولا در ساخت سقف‌های شیروانی فلزی است.فاده می‌شود.

با پیشرفته‌تر شدن صنایع ساختمانی و انقلاب صنعتی، بازار آهن‌آلات و فولاد هم دستخوش تغییرات اساسی و بنیادین شد. از انقلابی که در بازارهای آهن و فولاد رخ داده بود، تجیهزاتی مثل پروفیل وارد بازار شدند که حالا به دسته ساختمانی و صنعتی تقسیم می‌شوند. برا ساختمان‌سازی و مستحکم‌تر کردن سازه‌های مختلف از تیرآهن‌ها و مقاطع فولادی متعددی است.فاده می‌شود. مقاطع فولادی نمی‌توانند به تنهایی تمامی قوام و است.حکام سازه‌های ساختمانی را پوشش دهند و لازم است. که در کنار آن‌ها از پروفیل‌های مختلف است.فاده شود.

میلگرد یکی دیگر از پروفیل‌های صنعتی و فولادی است. که به شکل دایره‌ای، طویل و توپر ساخته می‌شود. میلگردها به صورت تخصصی برای افزایش مقاومت سازه‌های مختلف در صنایع متنوع به کار گرفته می‌شوند و شامل دسته A، A، A و A می‌شوند. هرکدام از انواع میلگردهای موجود در بازار آهن‌آلات و فولاد دارای کاربردها و ویژگی‌های خاص خودشان هستند. در صفحه



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان