گریتینگ در بهارستان ( مشاوره و اجرا )

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


گریتینگ که در زبان فارسی به عنوان شبکه فلزی یا ورق مشبک از آن یاد می‌شود نوعی سازه با شبکه‌های داخلی است. که اساس طراحی آن مبتنی برفرمولهای خمش و کمانش است.. با افزایش ارتفاع h میزان ممان سطحی و مدول سطحی افزایش یافته و درنتیجه میزان مقاومت گریتینگ نیز افزایش می یابد. لذا تسمه باربر که به صورت عمود بر سطح قرار می گیرد وظیفه تحمل عمده بار اعمالی به گریتینگ را دارد.

گریتینگها در ابعاد واندازه های مختلف به صورت فلزی با پوشش گالوانیزه گرم ویا به صورت فایبرگلاس (به صورت پنلی) ساخته می شوند. گریتینگهای فلزی رو در اشکال مختلف مربع،مستطیل،دایره ای و&#; می توان ساخت. اما به این شکل نیست که مثلا هر ابعادی را بتوان ساخت. طول وعرض گریتینگها می بایست مطابق است.اندارد و ابعاد شاپ شده توسط مشتری ساخت.

راه پله فرار ساختمان های مسکونی و کف پله فلزی اسپیرال یا رفت و برگشتی، حفاظ پنجره، حصار و نرده، آشغالگیر یا ترشر، زیرپایی، پل عابر پیاده، پل پارکینگ، گریتینگ گاتر و کانال، دریچه های منهول، پوشش جداول خیابان، دریچه بازشو و لولایی،  دور درخت و روی باغچه، زیباسازی و آب نما در میادین و پارک ها،  بیلبوردهای تبلیغاتی و... از دیگر مصارف شهری گریتینگ هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان