قطعه سازی در شهرک صنعتی قرچک ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


 قطعه سازی فرایندی است. که در آن مهندسان فنی مجرب، متناسب با نیاز صنایع مختلف با انتخاب متریال های مناسب و یا جایگزین اقدام به ساخت یک نمونه از محصول در بخش ماشینکاری و قالب سازی نموده و سپس اقدام به تولید انبوه آن می نمایند.

دراین روش قطعه سازی بر اساس یک الگوی مشخص و با بکار گیری ماشین آلات ساخت   و پردازش صورت می گیرد. این بخش از روش های قطعه سازی بیشتر در صنایع تولیدی همچون خودروسازی،صنایع دفاعی، کارخانجات سیمان، صنایع بالادستی نفت، صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و آلومینیوم، صنایع نیروگاهی  و… کاربری فراوانی دارد.

مطابق نظر فعالان صنعتی کشور، عرضه ارز به نرخ رسمی به واحد های تولید قطعات و پرداخت تسهیلات مناسب نوسازی خطوط تولید از جمله حمایت های دولتی است. كه باید در جهت توسعه صادرات قطعات انجام گیرد و از طرفی برای موفقیت در مسیر توسعه صادرات تولیدكنندگان نیز باید تلاش كنند تا از نظر كیفیت در سطح است.اندارد های بین المللی باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک