نورد فلزات در تهران ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



استان تهران با بیش از میلیون نفر جمعیت، ٫۵ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است. از این میزان، ٬۵٬ نفر در مناطق شهری و ٬٬ نفر در مناطق روستاییِ آن ساکن هستند. ٫ درصد از جمعیت شهری است.ان تهران در شهر تهران و مابقی در شهر دیگر است.ان ساکنند. رشد جمعیت شهر تهران ٫ درصد است. که در مقایسه با دههٔ قبل اندکی افزایش یافته‌است. در میان شهرهای است.ان تهران، شهریار با ٫۸ درصد رشد سالیانه، در مقام نخست رشد قرار دارد و ملارد با درصد، پاکدشت با ٫ درصد و صفادشت با ۸٫۸ درصد رشد سالانه جمعیت در مقام‌های بعدی قرار دارند.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..


چیدمان‌های مختلفی برای غلتک‌های نورد وجود دارد. دستگاه نورد ساده شامل دو غلتک رو در روی هم است. که به آن دستگاه نورد دو طبقه (two-high) گفته می‌شود. قطر غلتک‌های این نوع نورد بین ٫ تا ٫ متر است.. غلتک‌های دو طبقه می‌توانند قابلیت چرخش معکوس نیز داشته باشند که در این حالت قطعه عبور داده شده، دوباره برگردانده شده و از نورد عبور داده می‌شود. مشکل غلتک‌های نوع معکوس شونده

در فرآیند نورد ساده، فلز از بین دو غلتک عبور می‌کند که در جهت مخالف می‌چرخند، فاصله بین غلتک‌ها تا حدودی کمتر از ضخامت فلز ورودی است.. از آنجا که غلتک‌ها سرعت سطحی بیشتری از سرعت فلز ورودی دارند، اصطکاک در امتداد خط تماس باعث حرکت فلز به جلو می‌شود. سپس فلز برای جبران کاهش ضخامت یا سطح مقطع، فشرده شده و طول آن افزایش می‌یابد. مقدار تغییر شکل قابل دستیابی در یک عبور واحد بین یک جفت غلتک مشخص، به شرایط اصطکاک در طول خط اتصال بستگی دارد. در صورتی که بار زیادی در یک پاس اعمال شود، غلتک‌ها نمی‌توانند مواد را پیش ببرند و به راحتی از سطح آن عبور می‌کنند. اگر بار خیلی کمی اعمال شود، عملیات موفقیت‌آمیز خواهد بود، اما افزایش دفعات مورد نیاز تولید یک قطعه معین، هزینه تولید را افزایش خواهد داد.

نورد لوله ای، برای تولید لوله های بدون درز از شمش گرد کاربرد دارد. در این روش وسط شمش ها را برای توخالی شدن و اکسترود شدن پوسته و کشیده شدن آن، خالی می کنند. این فرایند شامل سه مرحله؛ ساختن یک پوسته لوله توخالی، سوراخ کردن، اکستروژن یا طویل کردن پوسته لوله توخالی با کاهش قطر و ضخامت دیواره آن و ساخت لوله نهایی در فرایند نورد سرد یا گرم است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران