نورد فلزات در شهرک صنعتی قرچک ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در نهایت نیز قطعه سرد شده و انقباض در آن اتفاق خواهد افتاد، البته لازم به ذکر است. که خنک شدن محصول موجب می شود تا نتوانیم شکل نهایی آن را به صورت دقیق اندازه گیری کنیم از این رو قطعات حاصل از نورد گرم در مواردی که دقیق بودن ابعاد حائز اهمیت است. کاربردی ندارد. محصولات حاصل از نورد گرم بیشتر به صورت میلگرد در عملیات جوشکاری، ساخت و ساز، ساخت ریل و تیرآهن مورد است.فاده قرار می گیرند.

به کارگیری و است.فاده از هرگونه آهن‌آلات در صنایع مختلف، نیازمند فرم‌دهی اولیه می‌باشد. این شکل‎‌دهی که تحت عنوان نورد شناخته می‌شود، یکی از انواع فرآیندهای شکل‎‌دهی و فرم دادن فلزات است.. این فرآیند به طور کلی با هدف کاهش ضخامت مقاطع فولادی انجام می‌گیرد. در این محتوا قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با نورد و نحوه انجام آن، ارائه دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

در فرآیند نورد، فلز از بین دو غلتک که در جهت مخالف می چرخند، عبور می کند. فاصله بین این غلتک ها تا حدودی کمتر از ضخامت فلز ورودی است.. از آن جا که غلتک ها سرعت سطحی بیشتری از سرعت فلز ورودی دارند، اصطکاک بین غلتک و فلز باعث به جلو راندن فلز، افزایش طول و کاهش ضخامت آن می شود. میزان کاهش ضخامت، به اندازه اصطکاک میان غلتک و سطح فلز بستگی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک