آنتن مخابراتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


آنتن‌های فرستنده و گیرنده در اغلب کاربردها طراحی و ساختاری مشابه دارند. به طول مثال آنتنِ فرستنده و گیرنده در دو بیسیم یک شکل و یک اندازه است.. با این حال در برخی کاربردهای خاص، آنتنِ فرستنده می‌تواند بسیار بزرگ‌تر و قوی‌تر از آنتنِ گیرنده باشد. به طور مثال در ایستگاه‌های پخش تلویزیونی و رادیویی، آنتن‌های فرستنده دکل‌های بسیار بزرگ با توان ارسالی خیلی زیادی هستند. چرا که باید مسافت خیلی زیادی را پوشش دهند. این در حالی است. که آنتنِ گیرنده تلویزیون یا رادیو تنها یک میله فلزی ساده است..

این جملات انتقادی در روزهایی به اوج خود رسیدند که شورای شهر با هدف حصول یک درآمد پایدار و باد آورده، در حال ایجاد شرکت ارتباط مشترک شهر و وضع مصوبه ها و صدور ابلاغیه هایی بودند تا برای نصب سایت‌های موبایل، از اپراتورها عوارض دریافت کنند، چیزی که علی رغم ابطال بسیاری از آن مصوبات از سوی دیوان عدالت اداری، موفق نیز شدند و اینک، به ازای هر سایت جدید، از هر اپراتور ۸،، ریال (۸ میلیون تومان) دریافت می کنند.

با توجه به این نکته، هرچه فرکانس امواج الکترومغناطیسی بیشتر می‌شود، آنتن مربوطه جهت ارسال و دریافت آن‌ها کوچکتر می‌شود. به طور مثال یک آنتن تراهرتز (terahertz antenna) ابعادی در حدود میکرومتر یا حتی نانومتر دارد. در مقام مقایسه یک آنتنی که در طیف رادیویی کار می‌کند، می‌تواند ابعادی در حدود چندین متر نیز داشته باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن