تجهیزات فیبر نوری در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


یکی از شناخته شده ترین کاربرد‌های فیبر نوری انتقال اطلاعات با نور لیزر است.. از فیبر نوری به عنوان یک وسیله جهت ارتباط مخابراتی و شبکه‌های کامپیوتری است.فاده می‌شود. چراکه علاوه بر کیفیت بالا، دارای قابلیت انعطاف پذیری بوده و در جهت برقراری ارتباط در مسافت‌های طولانی به صرفه و مناسب می‌باشد.

در این مقاله از مجله برقچی با تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی شبکه فیبر نوری و همچنین کارکرد هرکدام از آن‌ها آشنا شدید. از این رو هنگام خرید هر کدام از تجهیزاتی که معرفی شد، با مشکلی مواجه نخواهید شد چراکه اطلاعات کافی را در مورد آن در این مقاله بدست آورده‌اید. ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید، امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

وقتی صحبت از اینترنت می‌شود، این کابل فیبر نوری است. که بهترین و پرسرعت‌ترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد. در برخی از کابل‌های فیبر نوری به دلیل طراحی مدرن و جذاب حتی شاهد این هستیم که داده‌ها برابر سریع‌تر از پهنای باند معمولی عمل می‌کنند. از آنجایی که امروزه اکثر کسب و کارها به پشتیبانی از مزایای خطوط اینترنتی به منظور خدمات‌رسانی به مشتریان خود نیاز دارند، بنابراین ماندن در میدان رقابت با سرعت اینترنت بالاتر میسر خواهد بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن