کابل کواکسیال در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


برای اطمینان از این که کابل کواکسیال به طور درست کار می‌کند باید یک جک لوک‌بک را به یک پورت اضافه کنید و برای آزمایش کابل از آن است.فاده کنید. البته برای ارزیابی نحوه عملکرد کابل از پارامترهایی است.فاده می‌شود از جمله:

کابل کواکسیال از یک صفحه نمایش و یک هادی مرکزی تشکیل شده است. که به صورت هم محور قرار گرفته و توسط یک ماده عایق از هم جدا شده اند. در این کابل، سیگنال از طریق هادی مرکزی منتقل می‌شود، در حالی که صفحه نمایش از هسته داخلی در برابر تداخل خارجی محافظت می‌کند. فضای بین دو هادی کواکسیال با یک دی الکتریک پر شده است.. و همچنین کل ساختار با عایق خارجی که اغلب جنس آن از پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش می‌باشد، پوشیده است.. در نظر داشته باشید که است.فاده از این عایق،  تا حد زیادی اتلاف انرژی الکترومغناطیسی را به حداقل می‌رساند. به لطف این ساختار کواکسیال، نه تنها خلوص بالای سیگنال ارسالی حاصل می‌شود ، بلکه امکانات گسترده‌ای برای تعدیل این سیگنال، زمانی که می‌توان مقدار قابل توجهی از اطلاعات را در یک پالس کوتاه منتقل کرد، به دست می‌آید. به بیانی کلی‌تر، ساختار این کابل را می‌توان به این شرح ارائه داد:

ارزیابی تمامی موارد مذکور که هر یک نشان از صحت عملکرد کابل کواکسیال دارد از طریق تجهیزات مخصوص تست انجام می‌شود. لازم به ذکر است. که تمامی کابل‌های کواکسیال و تجهیزاتی که در این مجموعه به مشتریان ارائه می‌شود از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن