آنتن مخابراتی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


نوع (ساختار – جنس) فلز به کار رفته در آنتن گیرنده (فرستنده) نیز در دریافت (ارسال) امواج الکترومغناطیسی مهم است.. به زبان ساده، چگونگی برهمکنش امواج الکترومغناطیسی با ماده تابعی از فرکانس است.. در واقع آنتنی که جنس و ساختارش متناسب با باند فرکانسی خاص، انتخاب و طراحی شده باشد، در قبال باند‌های فرکانسی دیگر خنثی است..

حال اگر شخصی آنتنِ رادیو خود را باز کرده و در جهت فضایی مناسبی باشد، می‌تواند این امواج الکترومغناطیسی که حاوی اطلاعات است. (مدوله شده) را دریافت کند. در واقع آنتنِ رادیو در حکم گیرنده است.. امواج الکترومغناطیسی به هنگام برخود با آنتنِ رادیو، انرژی خود را به الکترون‌های آنتن داده و در نتیجه الکترون‌های آنتنِ فلزی به نوسان در می‌آیند. می‌توان گفت مطابق با قانون القای فارادی، جریان الکتریکی در آنتن شکل می‌گیرد. این جریان الکتریکی، همان سیگنال‌های الکتریکی ارسال شده توسط آنتن فرستنده هستند که به وسیله بلندگو رادیو، به امواج مکانیکی (صوت) تبدیل می‌شوند.

از نظر علمی، در شرایط خاص در یک محیط روستایی که فاقد هر گونه ساخت و ساز باشد، با دور شدن از یک آنتن ساده دوقطبی که در ارتفاع ۵ تا ۵ متری از سطح زمین نصب شده باشد، یک نقطه ۵ تا متری از پای دکل، وجود دارد که تا آن نقطه، میزان



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک