تجهیزات فیبر نوری در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


کانکتور فیبر نوری بر روی فیبر نوری توسط ابزارهای خاص نصب می شود و امکان انتقال داده را به ما می دهد. برخی از انواع این کانکتورها عبارتند از MT – Rj و LC و SC و ST که به دو گروه مالتی مود و سینگل مود نیز تقسیم می شوند. اما آداپتور فیبر نوری واسط بین فیبر نوری که کانکتور بر روی آن نصب شده و پچ کورد فیبر نوری می باشد . این آداپتور عموما داخل پچ پنل مخصوص فیبر قرار می گیرد . و انواع مختلف آن متناسب با نوع کانکتور بصورت پورت Duplex یا تک پورت Simplex وجود دارد.

فروش ویژه و عمده انواع کابل های نوری است.فاده شده در پروژه های صنعتی که به لحاظ ساختمان کابل، با فیبر های نوری مخابراتی و شبکه متفاوت می باشند به صورت ویژه و سفارشی از طریق بازار فیبر نوری ایران آغاز شده است.. فیبر های نوری صنعتی به دلیل انتقال …

به علت افزایش روابط چه به صورت راه دور و یا نزدیک، مخابرات برای ایجاد زمینه ای در رابطه با ارتباط راحت تر، بدون اختلال و مشکل به فکر است.فاده از کابل های فیبر نوری افتاد، فیبرهای نوری بخاطر جنس، سرعت، دقیق بودن و طراحی که دارند به سرعت شناخته شد و در شبکه های ارتباطی برای فراهم کردن یک ارتباط بی دغدغه به کار گرفته شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک