کابل کواکسیال در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


تولید انواع کابل کواکسیال خود نشان‌دهنده این است. که شما باید کابل کواکسیال را با توجه به مورد است.فاده آن انتخاب کنید. ما در این مجموعه با ارائه انواع کابل کواکسیال با کیفیت که با است.فاده از مواد مرغوب تولید شده‌اند برای مصارف خانگی و تجاری، محصولی مطابق با است.انداردهای جهانی را ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید با انتخاب محصول مورد نظر از کاتالوگ با ما برای خرید کاواکسیال با کیفیت با ما در تماس باشید.

کابل کواکسیال برای اتصال به درگاه ورودی به یک رابط نیاز دارد اما اگر کابل کواکسیال بدون نیاز به رابط خریداری کرده باشید کارتان برای اتصال راحت‌تر می‌شود. برای است.فاده از این کابل ابتدا باید سیم کواکسیال را لخت کنید و سپس رشته رسانای داخل آن را بیرون آورده و یک رابط را به طور محکم دور تا دور آن بپیچید. اگر فضایی که قرار است. کواکسیال در آن وصل شود کم بود از یک رابط قائم است.فاده کنید.

کابل کواکسیال از یک صفحه نمایش و یک هادی مرکزی تشکیل شده است. که به صورت هم محور قرار گرفته و توسط یک ماده عایق از هم جدا شده اند. در این کابل، سیگنال از طریق هادی مرکزی منتقل می‌شود، در حالی که صفحه نمایش از هسته داخلی در برابر تداخل خارجی محافظت می‌کند. فضای بین دو هادی کواکسیال با یک دی الکتریک پر شده است.. و همچنین کل ساختار با عایق خارجی که اغلب جنس آن از پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش می‌باشد، پوشیده است.. در نظر داشته باشید که است.فاده از این عایق،  تا حد زیادی اتلاف انرژی الکترومغناطیسی را به حداقل می‌رساند. به لطف این ساختار کواکسیال، نه تنها خلوص بالای سیگنال ارسالی حاصل می‌شود ، بلکه امکانات گسترده‌ای برای تعدیل این سیگنال، زمانی که می‌توان مقدار قابل توجهی از اطلاعات را در یک پالس کوتاه منتقل کرد، به دست می‌آید. به بیانی کلی‌تر، ساختار این کابل را می‌توان به این شرح ارائه داد:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک