تجهیزات بیسیم و رادیویی در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

برای رسیدن به رودهن می‌توانید اتوبوس‌های آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توانید در سه راه تهرانپارس، از مینی‌بوس‌هایی که به رودهن می‌روند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز می‌توانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوس‌های تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.

قیمت یک واحد آپارتمان معمولی با متراژ متر در مرکز شهر از قیمت میلیون تومان شروع شده و قیمت یک خانه ویلایی یا آپارتمان لوکس با ویوی بی نظیر و آب وهوای کوهستانی و کلید نخورده و فول امکانات (سونا، است.خر، جکوزی، پارکینگ مسقف، پکیج، کاغذ دیواری،آیفون تصویری، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام مهمان، آسانسور، انباری، برق اضطراری) تا میلیارد تومان هم می رسد و این قیمت براساس امکاناتی که آن ملک دارد متغیر و رو به افزایش است..


از اواسط قرن بیستم و با ظهور سیستم‌های کامپیوتری، شبکه‌های مخابراتی بیسیم آنالوگ، ماهواره‌های نظامی و ماهواره‌های ارتباطی و تلویزیونی، و در اواخر همین قرن، با ظهور شبکه‌های کامپیوتری، شبکه اینترنت و نهایتا شبکه‌های مخابراتی دیجیتال، است.فاده از طیف گسترده‌ای از امواج الکترومغناطیسی (شامل مادون قرمز، امواج رادیویی و امواج ماکروویو) برای ارتباطات داده‌ای بی سیم رواج یافت.

به نوعي ارتباط مشابه ارتباط تلفني مي‌گويند كه امكان مكالمه همزمان دو طرف مسير است.. تفاوت اين روش با روش يك طرفه نيز همين موضوع است.، چنان كه در روش يك‌طرفه در يك زمان تنها يكي از دو طرف ارتباطي مي‌تواند به مكالمه و ارسال پيام بپردازد و طرف ديگر تنها شنونده است..

شبکه‌های وایرلس به دو صورت دایرکشنال تک جهته (Directional Wireless Network) و امنی دایرکشنال همه جهته (Omni-Directional Wireless Network) می‌باشند، که این خصوصیت وابستگی مستقیم به تجهیزات بیسیم مورد است.فاده در شبکه و همچنین فاصله کلاینت‌ها در چنین شبکه‌های دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن