تجهیزات بیسیم و رادیویی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شمال تهران در حوزه خدمات درمان نیز دارای مراکز درمانی و بیمارستان های متعددی است. . این مراکز درمانی بعضا دولتی و در بعضی موارد خصوصی هستند . در ادامه نام چند مرکز درمانی و بیمارستان شمال تهران را بهمراه آدرس اضافه کرده ام تا با آنها آشنا شوید :

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :


اين كدها جهت جلوگيري از پاسخ‌گويي تكراركننده به سيگنال‌هاي متفرقه ناخواسته و يا تداخل‌هاي احتمالي ايجاد شده هستند، به طوري كه تكراركننده‌ها فقط با ارسال پيام از طرف راديوهايي به كار مي‌افتند كه داراي كدهاي تنظيم شده مشخص و يكسان فوق باشند. هر ايستگاه مي‌تواند تنها با كد منحصر به فرد خاصي كه از قبل توسط مدير شبكه تنظيم شده است. كار نمايد.

شرکت آفرینش سامانه مهر به عنوان نماینده شرکت هایترا در ایران به ارائه انواع تجهیزات رادیویی دستی، خودرویی و رپیترها تحت است.اندارهای DMR و همچنین راهکارهای ارتباطی مختلف مبتنی بر این است.اندارد می‏پردازد.[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

در ارتباطات بیسیم شبکه‌های Wireless LAN IEEE . از امواج مایکروویو با فرکانس‌های .GHz و GHz که جزو فرکانس‌های آزاد (بدون نیاز به مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیوی، البته برای فواصل کوتاه) هستند است.فاده می‌شود. معمولا پهنای باند مصرفی این شبکه‌ها MHz و یا MHz بنابر کانفیگ و نوع تنظیمات سیستم می‌باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران