تجهیزات بیسیم و رادیویی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برخی از انواع آنتن وایرلس فقط فرستنده یا گیرنده هستند، برخی هم فرستنده و هم گیرنده می‌باشند. از این تجهیزات در تمامی سیستم‌های بی سیم فرستنده و گیرنده رادیویی و ماکروویو است.فاده می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها، آنتن بیسیم یک مدار الکتریکی داخلی است. که در کنار برد الکترونیکی دستگاه با چیپست‌های رادیوی دستگاه در ارتباط بوده و سیگنال‌های ارسالی را به امواج رادیویی یا ماکروویو، و امواج دریافتی را به سیگنال‌های رادیویی قابل پردازش توسط چیپست رادیو آنتن تبدیل می‌کند. در انواع گوشی موبایل و تبلت از این نوع آنتن است.فاده می‌شود.

شبکه بی سیم محلی WLAN (مخفف Wireless Local Area Network – Wireless LAN) یک شبکه کامپیوتری محلی LAN است. که در آن ارتباط بین نودهای شبکه (اعضای شبکه) به صورت بدون سیم برقرار می‌گردد. در این سیستم‌های بی سیم سیگنال‌های رادیویی با گذر از هوا، آب و دور زدن موانع مختلف خود را از آنتن فرستند مبدا به آنتن گیرنده مقصد می‌رسانند و بدین وسیله یک ارتباط بیسیم یک طرفه، دو طرفه و یا چند طرفه ایجاد می‌شود.

همانطور که می دانید راه حل های SCADA که برای مانیتورینگ و کنترل تجهیزات صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد دارای لایه های متفاوتی در ساختار شبکه است. و برای شبکه های وسیع که تجهیزات در فضاهای بزرگ و دور از هم قرار دارند . عموما سیم کشی شبکه اطلاعات تجهیزات و همینطور باس های داده ها با مشکل مواجه بوده و علاوه بر هزینه های بسیار زیاد سیم و نویزپذیری بالا ، خطر های دیگر نظیر برق گرفتگی و آتش سوزی نیز افزایش خواهد یافت .راه حل قابل ارائه برای سیستم های SCADA و سایر سامانه های مانیتورینگ و سوپروایزری ، است.فاده از رادیومودم ها برای اتصال تجهیزات مختلف به یک شبکه بی سیم رادیویی است. .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان