تجهیزات فیبر نوری در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..


به علت افزایش روابط چه به صورت راه دور و یا نزدیک، مخابرات برای ایجاد زمینه ای در رابطه با ارتباط راحت تر، بدون اختلال و مشکل به فکر است.فاده از کابل های فیبر نوری افتاد، فیبرهای نوری بخاطر جنس، سرعت، دقیق بودن و طراحی که دارند به سرعت شناخته شد و در شبکه های ارتباطی برای فراهم کردن یک ارتباط بی دغدغه به کار گرفته شد.

مرکز فروش تخصصی انواع فیبرهای نوری صنعتی که انتقال اطلاعات در پروژه های صنعتی بین تجهیزات مختلف، برعهده این کابل های نوری می باشد، به صورت سفارشی محصولات مورد نیاز پروژه های صنعتی را در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد. فیبرهای نوری صنعتی به نوعی ساختمان …

اگر به تاریخ نگاه کنیم متوجه می شویم اولین فردی که توانست به تلفن  ( وسیله ای برای داشتن ارتباط با یکدیگر ) دست پیدا کند الکساندر گراهام بل بود، او در سال ۸۸ توانست به این موفقیت دست پیدا کند، جالب است. که بدانید نام ابتدایی تلفن، فوتو تلفن بوده است.. اختراع گراهام بل با گذشت زمان دست خوش تغییرات شد البته تغییراتی مثبت تا به امروز، و اینک ما  علاوه بر تلفن های ثابت شاهد تلفن های بسیار هوشمند با کارایی فوق العاده مواجه هستیم، فیبرهای نوری در مخابرات ابتدا نقش معمولی داشتند و در بعضی مواقع برای ارسال و انتقال اطلاعات مورد است.فاده قرار می گرفتند، فیبرهای نوری در بر  دارنده سیگنال ها به شکل آنالوگ بودند ولی با این وجود از ابتدا در شرکت های مخابراتی مورد است.فاده واقع شدند و هم اکنون نیز نقش اصلی و اساسی در شبکه های مخابراتی ایفا می کنند، در این قسمت دلایلی که باعث است.فاده از فیبرهای نوری در مخابرات شده است. ذکر می شود :



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه