پچ پنل در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

patch panel-1
patch panel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..


فروشگاه آنلاین اندمود(ENDMOOD) به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت تجارت الکترونیک شبکه آوش در زمینه توسعه ، فروش ، مشاوره ، تجزیه و تحلیل ، نظارت فنی ، پیاده سازی ، پشتیبانی و نگهداری فنی و عرضه انواع خدمات شبکه های کامپیوتری و اینترنتی و کلیه امور انفورماتیک فعالیت می نماید .

&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; SC &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;. &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;. &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; […]

شرکت اطلس نیکو با بهره گیری از بهترین کارشناسان در زمینه IT قادر به تهیه و خریداری کالاهای مورد نیاز شما با توجه به نياز سازمان می باشد. همچنین کلیه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی اطلس نیکو با گارانتی معتبر فروشنده اصلی ارائه می شود. یکی از اصول ما در شرکت اطلس نیکو، جلب و حفظ رضایت شما دوستانی است. که سرمایه های بزرگ این شرکت محسوب می شوید. تمامی کالاها و خدمات اطلس نیکو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه است. و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه